Winactie!

Ik weet dat ik de laatste tijd maar weinig artikelen voor jullie heb geschreven.. En daar voel ik me best schuldig over... Daarom wil ik graag iets terug doen! Ik heb een super leuke winactie voor jullie! Dus grijp je kans!
Hierboven zie je de ketting die je kunt winnen. Super leuk toch? Het kettinkje is redelijk lang en er hangt, zoals je wel kunt zien, een engeltje aan. Wil je deze ketting graag winnen? Dan moet je even het volgende voor me doen:
- Stuur een emailtje naar somedaytonighttomorrow@hotmail.com met je naam, leeftijd en de reden waarom je vind dat je deze leuke ketting verdient!
- Laat een reactie achter op mijn blog!
- Ik vind het extra leuk als je je even op mijn blog abonneert, via bloglovin, email of gewoon op mijn blog.
- En natuurlijk geldt: de orgineler, de beter. Voor zowel de email als de reactie!

Je kunt meedoen met deze winactie tot 28-05-2011. Met de winnares zal ik via email contact opnemen!

Super leuk dat je meedoet!

6 opmerkingen:

  1. Superleuke win actie! :D
    xxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Kaylie, super leuk jou winactie!
    Sowieso dat je toch nog aan je blog lezers denkt in deze stresserige tijd haha. Hoe gaan de examen? xxx Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Valerie!
    Dankjewel! Doe je ook mee?
    Ik had gisteravond een avondje rust, dus besloot ik om mijn bloglezers maar eens te verwennen!
    De examens gaan tot nu toe goed, volgende week komen de moeilijke examens eraan..

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hartstikke leuk joh, ik ga je zo even een mailtje sturen haha! Veel succes gewenst, komt allemaal goed. Ik heb immers 2x examen gedaan, i know everything haha. XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke winactie Kaylie!
    Dikke kus en nog veel succes met je examens
    XX Danielle (ik kan nooit een comment plaatsen met mijn naam..)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke idee Kay! X Sanne

    BeantwoordenVerwijderen