Beauty Budget Buys.
Vandaag zal ik jullie mijn favoriete beauty buys laten zien. Dingen waarmee ik dus heel erg blij ben en die niet eens zoveel geld kosten! Dat zijn de leukste natuurlijk, goedkoop en goed. Schrik niet van de foto van de producten, maar ik heb nog geen goede camera, die kan ik namelijk absoluut niet betalen. Maar, ik heb mijn best gedaan. Je kunt in ieder geval laten zien om welke producten het gaat. Ik heb er dit keer 5 producten uitgekozen. 


Het eerste product, wat je helemaal bovenaan ziet, is het NYX the runway collection pallet in Champagne & Caviar. Ik ben echt helemaal verliefd op dit kleine, neutrale palletje. Het bevat 10 neutrale kleurtjes die perfect zijn voor every-day make-uplooks. Van deze serie heb ik ook nog Versus en Jazz Night. Alle oogschaduws zijn goed gepigmenteerd en ze kosten maar €8,59! 

Dan hebben we de gel eyeliner van Catrice. Ik ben echt dol op dit product, ik ben helemaal blij dat Catrice de budgetversie van dit product heeft uitgebracht. In het potje zit een zwarte gel waarmee je, met een eyelinerkwastje, super mooie strakke lijntjes mee kunt trekken. Hij is echt pikzwart, je hebt maar heel weinig nodig, dus je doet er super lang mee! Je kunt hem in bruin of zwart kopen voor €3,99.

Dan als derde de blush van Bourjois Paris. Ik weet niet of ze deze kleur nog in het assortiment hebben, want ik hem deze als zoooo lang, je doet er echt eeuwen mee. Ik heb hem in kleur 72 Tomette. Hij kost €10,99. Misschien niet het goedkoopste product, maar je doet er zo lang mee, dat het je geld echt dubbel en dwars waard is! Hier kun je hem bestellen!

Een echt budget-topper is het longlasting eyepencil van Essence! Echt een aanrader! Ik heb de kleur C'est la vie, een mooie zilveren shimmery kleur. Meestal gebruik ik dit potloodje in mijn ooghoeken, voor een open blik. Deze budget-topper heb je in huis voor €1,49!

Ik heb nog een eye-pencil uitgekozen. Dit is al heel lang een favoriet product van mij, ik blijf hem maar kopen! Het is de eyeliner pen van Essence. Het is een soort stift waar je heel makkelijk lijntjes mee kunt trekken. Super makkelijk voor als je niet zo goed bent in vloeibare eyeliner aanbrengen (zoals ik dus). Ook deze is spotgoedkoop en kost maar €1,85.

Dit waren mijn budget producten voor deze keer. Hopelijk vonden jullie het een beetje leuk. Laat het even weten, want wanneer jullie dit leuk vinden zal ik snel weer een nieuwe Beauty Budget Buys maken..

Have fun!

2 opmerkingen: