Personal.
Zo, dit een keer life update. Niet wat jullie van mij gewend zijn, en mocht je het niks vinden dan hoor ik het ook graag. En maak je maar geen zorgen, het grootste gedeelte aan artikelen zal altijd beauty blijven.. Dit is de eerste keer dat ik iets persoonlijks schrijf, dus het leek me leuk om me voor te stellen en te vertellen over mijn leven.

Nou, zoals jullie misschien als wisten is mijn naam Kaylie. Mijn ouders vonden de zangeres Kylie Monique (die toen net begon) zoooo goed, dat ze besloten mij naar haar te vernoemen. Voor de zekerheid hebben ze er een 'a' tussen gezet, zodat niemand het verkeerd uit kon spreken. Nou ik kan je vertellen dat mensen dat nog steeds doen.. FAIL. (Je spreekt het gewoon uit zoals je het schrijft, met een a). 

Ik ben op 10 juli 1993 geboren, en ben nu dus 17 jaar oud. Ik ben een geboren en getogen Helmonder. Dat wil niet zeggen dat ik een trainingspak draag en katten mep, zoals de meeste mensen Helmonders zien. NEE, ER WONEN OOK LEUKE MENSEN IN HELMOND! 

Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 7 was, wat in het begin wel moeilijk was, maar nu heb ik er geen problemen meer mee. Mijn moeder heeft een hele leuk nieuwe vriend gevonden die nu al 7 jaar bij ons woont. Mijn vader zie ik eens in de twee weken. Ook heb ik nog een broertje, zijn naam is Jay, hij is 14 jaar en een echt puber. Verder wonen er in mijn huis nog 2 dikke luie poezen, die zich altijd prima vermaken met niksdoen..

Ik ben nu nog hard bezig om mijn havodiploma te halen, dat gaat allemaal gewoon zijn gangetje. Nadeeltje voor jullie: tussen 16 en 27 mei geen updates want dan ben ik hard aan het werk in onze gymzaal. Dus fingers crossed! Als ik slaag ga ik 5 september beginnen aan de opleiding International Hotelmanagement, waarop ik na een strenge selectie ben toegelaten, jippie! NHTV is niet echt om de hoek, dus waarschijnlijk ga ik eind deze zomer verhuizen naar een kamer in Breda! Ik heb er nu al zin in...

Verder ben ik eigenlijk gewoon als ieder 17-jarig meisje. Ik houd van shoppen, uitgaan, beauty, lezen, koken, dansen, sporten en leuke dingen met vriendinnen doen. Ik hecht echt heel veel waarde aan mijn vrienden, vooral ook omdat ik vroeger erg gepest ben. Nadat ik van school heb gewisseld heb ik hele lieve nieuwe vriendinnetjes gevonden, waar ik het heel gezellig mee heb! Als je op dit moment zelf wordt gepest en je wilt graag iemand om mee te praten kun je me altijd emailen. Ik zal je helpen waar ik kan!

Ik ben dit blog begonnen omdat ik echt heel erg van beauty houd, het is echt mijn grote liefde. Daarom wil ik graag al mijn ideeën, weetjes en tips met jullie delen. Ik vind het ook heel erg leuk om mijn website en plaatjes te ontwerpen. Elk plaatje dat je vind op mijn website heb ik zelf gemaakt. Een hoop knip en plakwerk, maar allemaal hartstikke leuk om te doen!

Wil je nog meer over mij weten? Laat dan een reactie achter! Dan beantwoord ik je vraag in mijn volgende life update. 

Laat me ook even weten wat je hiervan vind! Een lezeres vroeg mij om dit te doen, dus ik zou het leuk vinden om van je te horen of je het een succes vind of niet..

Thanks you so much for reading!

2 opmerkingen:

  1. Liefste vriendinnetje! <3 Super leuk stukje Kay! XX Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaa! Ook die budget dingen zijn leuk!
    Misschien nog verdere reviews van producten die je gebruikt of bepaalde 'looks' of zo?
    Ik blijf je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen