Le Secret.
Ik heb weer wat nieuws bedacht voor op mijn website! Ik ga jullie mijn beautygeheimen onthullen. Niet zomaar geheimen over hoe ik me opmaak ofzo. Het zijn ook niet echt geheimen, eerder dingen die niet veel mensen van mij weten, maar die me wel maken tot het mens dat ik nu ben. Deze beautygeheimen maken mij zelfverzekerder, dus ik wil jullie er graag over vertellen..

Ik hoor van veel meiden dat ze hun tanden willen laten bleken. En nu raad je het al, ik heb mijn tanden laten bleken... Afgelopen winter stond mijn moeder met haar zaak op de huishoudbeurs, ik was hier dus ook ieder weekend aan het werk.. In onze 'straat' stond een hele grote stand van Bright Smile, een tandartsenpraktijk. Daar gaven ze beurskorting op tanden bleken! Ik wilde het al heel lang een keer doen, alleen het was zo ontzettend duur dat ik twijfelde. Als je via de tandarts naar een mondhygieniste gaat kost het ongeveer 400 tot 500 euro.. Dat vond ik dus echt teveel geld..

Terug naar de huishoudbeurs. Bij Bright Smile kon je je tanden dus laten bleken met beurskorting. Mijn moeder en ik besloten te informeren naar de kosten. Voor 250 euro kon ik mijn tanden laten bleken. Nog steeds een rib uit mijn lijf, maar met de hulp van mijn ouders heb ik toch besloten om het te doen. En daar lag ik dan. Midden op de huishoudbeurs in een tandartsstoel.. Fijn, als alle mensen mee kunnen kijken! Not.

Dan de behandeling. Ik vond het lang duren! Je gaat je echt vervelen, ik moest namelijk 3 keer onder de lamp liggen voor 20 minuten per keer en aangezien ik nogal ongeduldig ben.. De klem in je mond was ook al niet te fijn, ik heb nog 3 dagen last van mijn kaak gehad..

Na de behandeling was ik ontzettend blij met het resultaat natuurlijk! Eindelijk mooie witte tanden.. En jahoor, een stuk witter. Maar omdat mijn tanden voor de behandeling echt ontzettend geel waren, (Ik heb een afwijking aan mijn tandglazuur, dus vandaar) waren ze niet echt tandenpasta-wit. Het was wel echt een hele grote verbetering, dus ik was helemaal happy met het resultaat!

In de tijd na de behandeling heb ik ontzettend veel last gehad van mijn tanden. Iedere keer als er ook maar een zuchtje wind langs mijn tanden ging voelde ik een enorme pijnscheut.. Niet zo prettig dus. Ook mocht je de eerste 48 uur niks eten met kleurstof.. Maar dit vond ik goed vol te houden hoor..

Nog steeds ben ik ontzettend blij met het resultaat, alleen de verkleuringen door mijn beugel zijn niet weggegaan, ze zijn witter geworden, dus je ziet ze nu nog gewoon zitten. Daar heb ik geen last van, dus ik vind het niet zo'n probleem, maar als je je tanden om die reden wilt laten bleken kun je het dus beter laten, want die witte vlekjes worden eigenlijk alleen maar duidelijker..

Meiden met een kleine verkleuring op hun tanden zou ik afraden het te doen. Daarvoor vind ik het echt te prijzig. Die 400 euro kun je beter aan andere leuke dingen uitgeven. Meiden met hele gele tanden (en dan nog alleen wanneer je het echt vervelend vind) zou ik het wel aanraden. ik heb er zoveel plezier van, iedere dag weer. Ik kan nu eindelijk weer roze lipstick dragen, eerst ging dit bijna niet vanwege mijn tanden..

Heb je nog vragen over tanden bleken? Laat dan een reactie achter of stuur een emailtje!

Ik zal snel weer een nieuwe editie van Le Secret maken, want ik heb nog wel een aantal andere beautygeheimen..

XX

3 opmerkingen:

  1. Waauw weer leuke post! Leuk dat je meedoet met de winactie. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wil me tanden na dit bericht ook wel laten lezen :D
    leuke post en blog,
    x

    my-fashion-fairytale.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen