Trend: Pastels.

Vanaf deze zomer zul je niemand meer horen roepen dat pastel-tinten alleen voor pasgeboren baby's en lieve kleutermeisje zijn. Nee, deze zomer zijn pastel-tinten super STOER! De nieuwste trend voor deze zomer is dan ook: pastel. Heel simpel.. Maar hoe pas je dat nu toe?

Pastel-tinten all over the place is een beetje too much, al zeg ik het zelf. Maar door juist op de goede plaatsen pastel-tinten toe te passen kun je je look heel speciaal maken. Qua beauty zou ik pastel-tinten vooral toepassen in mijn nagellakjes. Want het is zo mooi om lieve blauwe, groen, gele, paarse of roze nageltjes te hebben bij bijvoorbeeld een witte outfit... Hemels!~

Een pastelkleurige blush is ook perfect voor de zomer, alleen kun je deze niet meer gebruiken als je poepiebruin bent of zo rood als een kreeft. Misschien is dat dan toch meer iets voor de lente. Je oogschaduws kun je ook heel goed aanpassen aan de pastel-trend. Een lichte waas van een pastelkleurig oogschaduw (denk: paars, roze, geel of blauw) laat je ogen echt poppen (kijk wel even in mijn artikel: Insane Eyes voor welke kleur bij je ogen past.. Insane Eyes vind je hier! Om het af te maken gebruik je een dikke laag bruine of grijze mascara, zwart is te donker, dan zal de kleur teveel wegvallen.

Ik vind het ook erg leuk om pasteltinten te verwerken in mijn accessoires. Ik ben vandaag toevallig nog even wezen shoppen voor wat leuke zomerse accessoires, dus ik zal zometeen even een fotootje maken.. Ik ben namelijk niet echt het type om een pastel-kleurige broek te kopen, dus ik koop gewoon lekker accessoires, zodat ik er toch nog een beetje bij blijf..

Ik zal snel weer een Trend-artikel maken, zodat jullie net als ik up to date blijven over de nieuwste, leukste en mooiste trends voor de zomer.

XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten