My Daily Routine.
Het leek me leuk om een keer mijn dagelijkse routine qua verzorging aan jullie te vertellen. Eigenlijk wat ik dus elke morgen zo snel mogelijk doe, om er leuk uit te zien en hopelijk ook nog op tijd te komen ook.. Hier komt 'ie dan:

1. Het eerste wat ik doe als ik uit bed kom is op de badkamer een groot glas water drinken. Of heel charmant met mijn hoofd onder de kraan hangen. Ik heb iedere morgen namelijk vreselijke dorst.

2. Dan was ik mijn gezicht met water en een washandje. Het water is ijskoud, dan ben ik meteen lekker wakker.

3. Daarna haal ik de laatste make-up restjes (meestal zijn dit nog wat korreltjes mascara) weg met watjes en cleansing milk. (Cleansing Milk: Therme Facecare Aquaderm, €5,95) of (Make-upremover: Yes to Carrots Make-upremover, €8,95)

4. Moisturizer sla ik meestal over. Dit komt omdat ik een primer onder mijn make-up gebruik. Het is belangrijk dat je kies voor een moisturizer of voor een primer. Want wanneer je beide gebruik, kan je make-up toch gaan schuiven ondanks de primer. Primers geven meestal ook goede hydratatie, dus het is ook niet zo dat je huid iets mist. (Primer: Gosh, Velvet Touch Line Perfector, €16,49) (Moisturizer: Yes to Carrots, Moisturizing Day Cream, €12,99)

5. Dan mijn make-up. Ik ga jullie niet precies vertellen welke producten ik van dag tot dag gebruik omdat dat natuurlijk vaak veranderd. Ik heb namelijk twee 120-palettes, en ik kan bijv. geen 240 kleuren op mijn ogen smeren elke dag.. ;)

6. Ik doe altijd eerst mijn oogmake-up. Als je dan wat fall-out hebt, kun je dit makkelijk wegwerken en er vervolgens foundation of iets dergelijks overheen doen. Mijn oogschaduw komt meestal uit mijn 120-palettes, die zij heel gepigmenteerd, en relatief helemaal niet duur. (120 shimmer palette, €23,99) (120 colour palette #1, €23,95) Verkrijgbaar bij Boozyshop.nl!

7. Daarna volgt meestal mascara en eyeliner, niets bijzonders. 

8. Als laatste breng ik mijn gezichtsmake-up aan. Foundation eerst, dan nog wat concealer. Deze breng ik aan met een Duo Fibre Brush en een Concealer Brush. Hier lees je alles over kwasten. Als laatste poeder ik het nog af met een matterend poeder, ik gebruik wat blush en een lipbalm, lipgloss of lipstick.

Het klinkt als een uren durend ritueel, maar oefening baart kunst: ik doe dit meestal in 10-15 minuten.

That's it!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten