Mini-Shoplog.

Hoi hoi! Ik ben vandaag wezen shoppen, en hoewel er weinig beautyproducten bij zitten, wilde ik het jullie toch even laten zien. Vooral omdat ik in mijn vorige artikel sprak over pastel-tinten en dat ik wat zomerse accessoires had gekocht. Al bij al wil ik jullie mijn nieuwe schatjes niet besparen...


Jaaa, ik heb niet zoveel gekocht. Maar toch.. Helemaal achteraan zie je een knal barbieroze tas. Deze heb ik niet echt gekocht, maar gekregen. Mijn moeder verkocht deze tas eerst in haar webwinkel, maar omdat niemand hem wilde hebben heeft ze hem aan mij geschonken! Zoo lief, de tas kostte namelijk 50 euro!

Dan zie je een pakje Huggies. NEE, IK HEB GEEN BABY. (Iedereen keek me ontzettend vreemd aan met 2 jumbopakken babydoekjes..) Als je mijn vorige artikelen hebt gelezen weet je dat ik babydoekjes gebruik om mijn gezicht mee schoon te maken. Het is belangrijk dat er geen parfum en geen alcohol in de doekjes zit. En bij deze Huggies Pure is dit dus ook niet het geval. Er zitten 64 stuks in een pakje (ik heb stiekem 2 pakken gekocht..) en kosten maar 1 euro per pak (bij de action) Veeeel goedkoper dan make-upremoverdoekjes, want daar betaal je al snel 5 euro voor 25 doekjes voor..

Daaronder zie je twee nagellakjes. Een pastelblauwe, helemaal volgens de trend duss.. (6,95 bij de Douglas geloof ik..) En het tweede lakje was een lucky vondst. Het is een paars lakje van Lancome, zo'n reteduur merk. Hij was afgeprijsd omdat hij uit het assortiment ging, dus maar 6,25!!

Onderop ligt een leuke 'panterprintsjaal', ik ben helemaal niet van de panterprint, maar deze is echt ontzettend leuk. Hij was maar 10 euro bij een nieuw mini-drogisterijtje in Helmond, en ik kreeg er een handbagsize bodylotion van YSL bij. Gratis!

Achter de bodylotion ligt alweer mijn laatste goodie. Een nieuwe MEGA portemonnee. Echt heeeel groot is 'ie! Ik vind hem helemaal leuk, hij was ook maar een tientje bij Imperial. Ik durfde eigenlijk niet bij ze naar binnen te gaan omdat de winkel er ontzettend duur uitziet! Maar dat valt echt reuze mee! Spijkerbroeken 50 euro, alle portemonnees 10 euro, blousjes 25 euro. Een nieuwe shopadresje erbij zeg ik!

Als je nog meer wilt weten over mijn nieuwe spulletjes, dan hoor ik het graag!
Enjoy!

3 opmerkingen: