Beauty Secrets.

Iedereen heeft wel zo'n product. Een product waarvan jij vind dat het geweldig helpt tegen een bepaald beautyprobleem. Ik vind het leuk om wat beautysecrets te delen met jullie. Want producten waarvan je dacht dat je ze nooit zou kopen, kunnen soms toch wel heel goed zijn. Ik heb 5 producten op een rijtje gezet die echt het kopen waard zijn:

Het eerste product is Bio-oil. Door al die reclames op tv kennen we het nu wel. Het helpt ontzettend goed tegen littekens en puistjes. Het voorkomt geen puistjes, maar het zorgt er wel voor dat ontstekingen sneller genezen. En puistjes zijn als het ware ook een soort ontstekinkjes. Ik zou dit product vooral aanraden aan meiden die vroeger heel veel last hebben gehad van puistjes en die nu nog wat littekentjes op hun gezicht hebben. 10 euro voor 60 ml vind ik een redelijke prijs, je kunt het kopen bij verschillende drogisterijen.

De zilveren tube is BB Cream, ik heb dit product nog nooit gebruikt, dus ik kan mijn ervaringen niet met jullie delen. Het product komt oorspronkelijk uit China. Het was eigenlijk bedoelt als littekenzalf, maar vrouwen in China gingen het als gezichtsproduct gebruiken en het bleek heel goed te helpen tegen onzuiverheden. Het is op dit moment nog moeilijk in Nederland verkrijgbaar. Mascha van Beautygloss.nl gaat het binnenkort in haar webshop verkopen en ook Serena van Beautylab.nl zweert erbij. Nog even afwachten dus..

Ja, alweer... Een pak huggies. Ik zweer hier echt bij. Iederen ochtend en avond reinig ik mijn gezicht met deze doekjes. Voorheen gebruikte ik van die dure cosmetische reinigingsdoekjes, van 5 euro per pakje, maar daarvan kreeg ik altijd rode vlekjes rond mijn ogen. De Huggies Pure bevatten geen alcohol en ook geen parfum. Je make-up kun je er echt heel gemakkelijk mee afhalen en ze zijn lekker verkoelend. Voor maar 0,98 cent kun je deze doekjes bij de Action halen. Als je deze Huggies niet kunt vinden, kun je ook andere babydoekjes gebruiken. Let er dan wel goed op dat ze geen parfum en alcohol bevatten.

Als vierde een potje sudocrem. Dit werkt heel goed tegen allerlei bultjes. Ik had eerst altijd van die irritante zonnebultjes op mijn armen in de zomer, maar nu niet meer. Deze creme is eigenlijk gemaakt voor babybilletjes, dus hij is erg zacht voor de huid. Je kunt hem ook op je gezicht gebruiken, maar dit zou ik dan alleen 's avonds doen, omdat de creme heel erg wit is. Hij is bij vele drogisterijen te koop, je vind hem tussen de pakken luiers, haha. Een potje van 125ml betaal je ongeveer 4,50.

Bepanthen creme, het werkt geweldig goed als je verbrand bent of een allergische reactie hebt. Het helpt het herstellend vermogen van de huid, zoals de verpakking al zegt. Het is een verkoelende creme in een tube. Ik gebruik hem ook weleens bij schaafwondjes. Voor 4,39 heb je een tube in huis!

Dit waren mijn beauty secrets voor deze keer.
Bedankt voor het lezen!

Wat is jouw beauty secret?

1 opmerking: